Jakie kolory Ci Pasują (lub Twoim klientom)?

Analiza Kolorystyczna – ile razy słyszałaś ten termin? Ile razy tak naprawdę ktoś wytłumaczył Ci czym jest TAK NAPRAWDĘ. Tutaj (klik) obszerny wpis o jej istocie. Artykuł przybliża kilka przykładów na fakt, że to proces rozpoznający cechy Twojej kolorystyki i na tej podstawie kolorysta komponuje najlepszą paletę kolorów. Warto dodać, że te kolory są najlepsze dla danej osoby jeśli mają takie cechy jak konkretnie ona. Skomplikowane? Moim zdaniem wręcz przeciwnie:)

JAKIE SĄ TRZY CECHY URODY

Walor, co oznacza stopień jasny – ciemny, kontrast co oznacza urodę harmonijną-kontrastową, temperaturę, co może oznaczać temperaturę ciepłą-chłodną. Każdy ma te cechy, tylko w różnym stopniu. Dodatkową, istotną rzeczą, jest wyznaczenie PRIORYTETU – czyli kluczowej, najważniejszej cechy danej urody. Poniżej uroda harmonijna, jasna, chłodna, ale jej priorytetem jesy przede wszystkim harmonia. Zwróć uwagę na osie pod zdjęciem.

JAK SKUTECZNIE OCENIAĆ TE PARAMETRY?

Kliknij w obrazek aby zobaczyć ofertę narzędzi

Nie sądzę abym Ciebie teraz czymkolwiek zaskoczyła. Po pierwsze, specjalistyczna wiedza, trenowana po opieką systematycznie, najlepiej z bieżącym dostępem do lekcji. Dokładnie to, czyli szkolenie stacjonarne, dostęp do ciągle rozrastającej się platformy edukacyjnej, moją opiekę poszkoleniową aż wreszcie autorskie narzędzia zawiera Pakiet Master (kliknij). To opcja dla Ciebie jeśli jesteś ekspertem beauty, pracujesz z kolorem i chcesz wznieść swoje usługi na wyższy poziom.

Druga rzecz – specjalistyczne narzędzia. Nie cierpię pustosłowia i jak nazywam coś specjalistycznym, takim ma być. Otrzymałam ostatnio piękny feedback w komentarzu pod jednym z postów, wygląda on następująco:

Dziękuję Cie przemiła widzko za inspirację, po drugie przejdźmy do meritum, wyjaśnię Ci dlaczego tak się dzieje:)

KOLORY PRZEDŁUŻENIEM URODY


Pierwsza paleta jest odwzorowaniem kolorystyki przede wszystkim harmonijnej, później chłodnej, jasnej. Druga paleta jest dla urody przede wszystkim kontrastowej i takie cechy nosi. Dlaczego te palety pasują? Bo mają dokładnie te cechy co nosząca je osoba, analogicznie dla urody najbardziej harmonijnej najgorsze są kolory przede wszystkim kontrastowe.


Warto pamiętać że kolorystyka dobrana podczas analizy kolorystycznej, przekłada się na dobór kolorów w makijażu, stylizacji, koloryzacji. W przypadku pierwszej Pani kluczowe będzie zachowanie ciemnej kolorystyki, u drugiej jasnej. Te same cechy co uroda ma najlepszą kolorystyka.

W tych przypadkach aby kolory były najlepiej dopasowane, stały się przedłużeniem urody musimy skupić się na odpowiedniej temperaturze urody i koloru. Dla pierwszej modelki, kluczowe jest zachowanie ciepłej kolorystyki, druga potrzebuje zaś skrajności – maksymalnego chłodu.

Może być też źle

Powyższy przypadek pokazuje urodę przede wszystkim ciemną, chłodną, kontrastową na którą fatalne działanie mają kolory jasne, ciepłe. Jak to może się przekładać na najgorszą koloryzację? Na przykład w ten sposób, że najgorsze dla BVB tej urody są pukle w odcieniach jasnego blondu.

Poniżej metamorfoza klientki mojej zdolnej kursantki @pudelekklaudia o tym samym typie kolorystycznym.

Zainteresowany podnoszeniem swoich kompetencji w zakresie Analizy Kolorystycznej? Kliknij w obrazek aby zapoznać się z ofertą Pakietu Master:

Potrzebujesz trwałych narzędzi do diagnozy kolorystycznej, zaprojektowanych przez specjalistę? Poniżej kliknij aby zobaczyć ofertę Pakietu Narzędzi:

O MNIE

Nazywam się Katarzyna Soja i jestem trenerką analizy kolorystycznej, oraz producentką autorskich narzędzi do tego procesu. Na mojej stronie znajdziesz WSZYSTKO, co jest potrzebne do edukacji w zakresie analizy oraz profesjonalne narzędzia mojego projektu. Jestem top kolorystyką w Polsce, wraz z moimi kursantami popularyzujemy usługę analizy jako klucz do indywidualnej i skutecznej metody w upiększaniu kobiet.

Współpracowałam/współpracuję między innymi z Pro Make Up Academy w Warszawie, Danielem Sobieśniewskim, Glam Shop, STYLIZACJETV, Drogeriami E-Kobieca, Drogeriami Natura. W moim e-booku Kompendium Koloru (klik) patronują mi takie marki jak Pierre Rene, Hean, Paese, Ibra Make Up.

Moją misją jest edukacja w zakresie doboru kolorów, indywidualnie do danej osoby. Usługa analizy kolorystycznej dzięki mojej działalności oraz moich kursantów jest coraz bardziej popularna, gdyż pokazujemy na realnych przykładach jak kluczowy wpływ ma personalnie wyselekcjonowana kolorystyka.

Na moim instagramie @katarzynasoja_ możesz zobaczyć metamorfozy z analizą oraz ogrom bezpłatnych treści. Dużo merytorycznej wartości znajdziesz także na moim BLOGU (klik)

Shopping Cart
Scroll to Top