×

Krok 1. Decydujesz co kupujesz i wybierasz podzielenie płatności TubaPay jako formę zapłaty

Krok 2. Podajesz swoje dane i zapoznajesz się z zasadami podzielenia płatności na wybrany przez Ciebie cykl

Krok 3. Akceptujesz zasady płatności i uruchamiasz zakup dokonując pierwszej wpłaty miesięcznej

Krok 4. Korzystasz z zakupu, a kolejne płatności realizujesz co miesiąc do TubaPay

Wszystko prosto, wygodnie i szybko. Na koniec otrzymasz potwierdzenie mailowe oraz specjalny Panel Klienta TubaPay do dokonywania kolejnych cyklicznych wpłat dowolną metodą płatności.

ANALIZA KOLORYSTYCZNA – CZY OPŁACA SIĘ ZOSTAĆ KOLORYSTĄ?

Analiza Kolorystyczna jest coraz bardziej popularną usługą w branży beauty, zarówno jako samodzielne świadczenie jak usługa łączona z ekspertyzą danego specjalisty.

Rynek jest coraz bardziej otwarty na świadome kobiety, znające swoje potrzeby, zaś my wszystkie wolimy wybierać to co jest dla nas najlepsze. Dziś kobieta nie ma ochoty dopasowywać się do jakiegoś szablonu, trendów, tylko chce wiedzieć co jej służy i jak może tego użyć na swoją korzyść. Jestem przekonana iż wzrasta samoświadomość, zainteresowanie swoimi realnymi potrzebami, preferencjami. Analiza Kolorystyczna i wzrost popularności tej usługi jest także przejawem tych tendencji.

Moja klientka po Analizie Kolorystycznej ON-LINE u mnie i zastosowaniu się do moich wskazówek Sylwia Sass.

Kliknij tutaj i zobacz kilka metamorfoz z analizą kolorystyczną.

Każdemu ekspertowi beauty to narzędzie daje ogromne możliwości w jego pracy oraz budowaniu relacji opartej na zaufaniu z klientem. Jednocześnie sama analiza kolorystyczna może być potężnym i samodzielnym źródłem przychodu, jak solidnym powodem do podniesienia cen.

Wyróżnij swój biznes – usługa łączona

Wykonujesz makijaże okolicznościowe, próbne ślubniaki? Przeprowadzasz lekcje makijażu i chcesz dołączyć analizę kolorystyczną? Specjalizujesz się w koloryzacji włosów? Może robisz makijaż permanentny? Pracujesz jako osobista stylistka?
Nie o tym ten wpis, ale pozwolę sobie to napisać – przy każdym z tych fachów, analiza kolorystyczna jest niezbędna do uzyskania spektakularnego efektu i podkreślenia urody klientki. Choć to jest także Twój ogromny interes 🙂

Wyobraź sobie takiego stylistę…

Metamorfoza klientki kursanta Kamila Rutki

…fryzur, do którego idziesz na koloryzacje, ten ma gotowe narzędzia przy stanowisku, aby zdiagnozować Twój typ kolorystyczny. Poznajesz cechy swojej urody, tłumaczy Ci jakie koloryzacje są dla Ciebie najlepsze, ustalacie wspólnie ostateczny efekt w oparciu o to czego oczekujesz i co sugeruje Analiza Kolorystyczna. Stylista w bazie danych klientów, ma folder z notatkami i Twoimi zdjęciami po Analizie Kolorystycznej. Dzięki takiemu podejściu przy kolejnych wizytach dobiera do Ciebie koloryzacje, która jest ZAWSZE strzałem w dziesiątkę – już nigdy nie masz źle dobranego koloru!
Masz ochotę wracać do stylisty który tak się Tobą opiekuje? Chcesz aby ktoś tak indywidualnie zajął się Twoim wizerunkiem, mając na uwadze przede wszystkim Ciebie?
Wreszcie: czy zasługuje taka usługa, a nawet sam salon na DUŻO WYŻSZĄ CENĘ?

Moim zdaniem to jest pytanie retoryczne. Klientka na usługę łączoną z analizą kolorystyczną przychodzi raz, Ty jako ekspert dajesz dużo więcej niż samą koloryzacje – Twoja klientka otrzymuje gwarancję Twojej troski o jej wizerunek i PEWNOŚĆ że u Ciebie z usługi zawsze wyjdzie indywidualnie potraktowana. To jest prosta droga do budowania marki premium i salonu z renomą ,do którego przyjeżdżają klienci z całej Polski. Brzmi nieźle?

Lekcja makijażu z Analizą Kolorystyczną

Jest tu ogrom wizażystek i wiem że takie lekcje przeprowadzacie dla klientek. Wprowadzenie do takiej lekcji Analizy Kolorystycznej, powinno skutkować podwyższeniem ceny o CO NAJMNIEJ 300 zł przy założeniu iż Twoja lekcja makijażu to 500-600 zł i w takiej samej cenie jest samodzielna usługa Analizy Kolorystycznej.
Diagnozę typu urody wykonuje się raz i jest to usługa ekskluzywna, kropka. Dziewczyny i chłopaki, cały proces makijażu, lekcji makijażu, stylizacji, koloryzacji jakiekolwiek zmienia jakość przy dodaniu analizy kolorystycznej. To nie jest pierdoła, to nie jest kaliber wielkości zmiany lampy w studio. Wasz klient dostaje nagle dużo więcej niż drugie tyle. Wiedza jaką przekazuje kolorysta pozwala zaoszczędzić pieniądze na nieudane zakupy ubrań, kosmetyków, makijaż permanentny, koloryzacje! Uświadomiajmy że jednorazowe zapłacenie koloryście nawet więcej niż tysiąc złotych, to mało przy tym ile przeciętna kobieta wyrzuciła pieniędzy na nietrafione stylizacje. Nie wspomnę o zniszczonych włosach czy konieczności usunięcia makijażu permanentnego.

Analiza Kolorystyczna- możliwości

Analizę kolorystyczną możesz świadczyć on-line jak stacjonarnie, w obu przypadkach jest bardzo korzystnym dla Ciebie i klienta rozwiązaniem.

Pokazując metamorfozy, fragmenty procesu analizy kolorystycznej, wizualizacje i polecenia tutaj jak na moich mediach społecznościowych usługa obecnie sprzedaje się sama.

No właśnie, sama nie sama, bo widzisz jak pokazuje pracę z urodą i kolorem, dzięki czemu nigdy nikogo nie namawiam ani nie walczę o zainteresowanie – do mnie przychodzi zdecydowany klient aby kupić. Co warto dać aby czuł się usatysfakcjonowany z usługi?

Co samodzielna usługa może zawierać? Dokładnie to co poniżej a jest to opis mojej usługi analizy kolorystycznej on-line (kliknij aby zobaczyć całość):

Cena

Nie ma sensu brać się za analizę, jeśli chcesz za tak dużą ilość materiału i swój czas wyceniać mniej niż 600 zł brutto na początek. Miej cały czas na uwadze i ucz swoje klientki iż TO INWESTYCJA PODJĘTA RAZ NA CAŁE ŻYCIE I POKAZUJ PROCES NA MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH.

Ceny pojedynczych usług, jak koloryzacja, osobista stylizacja, makijaż, etc. także powinny wzrosnąć adekwatnie do ceny wyjściowej. Często cały ambaras polega na tym, aby raz na jakiś czas ustawić statyw z telefonem, nagrać proces metamorfozy, wideo z porównaniem jaki kolor pasuje jaki nie, przemierzyć narzędzia do analizy kolorystycznej.

Nie musisz przekonywać ludzi o tym że analiza kolorystyczna jest super, a ja dokładnie z tego miejsca startowałam i jako pierwsza pokazywałam metamorfozy, porównania. To ten mój wielki sekret sukcesu, plus regularność i konsekwencja. Uważam iż żyjemy w przepięknych czasach, zaś Ci co głównie narzekają na brak, nie wykorzystuja ją nawet promila możliwości jakimi dziś dysponuje każdy.

Dodatkowo samą usługę w wersji on-line/stacjonarnie jesteś w stanie wykonać 30-45 w miesiącu i to jest mój wynik. Teraz wystarczy to pomnożyć przez 789zl (moja obecna cena analizy kolorystycznej on-line). Oczywiście ja prócz wykonywania analiz mam też inne zadania, produkty/usługi, na sklepie, więc w procesie przygotowania wirtualnych rozpisek, zakupów, grafik, dla klientek wspierają mnie moje kolorystki.

WPROWADŹ ANALIZĘ KOLORYSTYCZNĄ DO SWOJE BIZNESU!

Salon, stylista fryzur, linergista, personal shopper, wprowadzający usługę Analizy Kolorystycznej, jest specjalistą premium i całość świadczeń winna iść w tym kierunku.

Przykład: koloryzacja w salonie jest obecnie w cenie 800 zł. Idziesz na szkolenie z Analizy Kolorystycznej, robisz praktykę pod okiem opiekuna, ćwiczysz. Wracasz z ofertą koloryzacji z analizą kolorystyczną za 1200 zł, kolejne koloryzacje są już za 950 zł.

SŁYSZĘ WASZE OBIEKCJE 🙂

Pierwszej ścinam łeb, czyli klienci tyle nie zapłacą. Mylisz się, być może cześć Twoich obecnych nie zapłaci ALE PRZYJDĄ NA TO NOWI. Dwa, nawet jak przy 25 koloryzacjach miesięcznie za 800 zł, trzy klientki zrezygnują przy cenie 950 zł, to co się stanie? Policzmy!

800×25= 20 000 złotych zaś 950×22= 20 900. Wychodzi na to że będą trzy dni dodatkowego wolnego, a 900 zł w portfelu więcej. Osoby które szukają specjalisty premium istnieją, tylko musisz się nim stać, działać jak taki ekspert, aż w końcu uwierzyć iż na to zasługujesz.

Podnosząc swoje kompetencje, co za tym idzie jakość usług, DO GÓRY POWINNA IŚĆ CENA. Pozwól zostać tym co się dopasują, odejść tym co nie chcą i przyjść nowym. To jest zdanie o którym pamiętaj w odniesieniu do każdego aspektu swojego życia.

KOMUNIKACJA

Kluczowa jest praca z narzędziami, robienie wideo, zdjęć, pokazywanie metamorfoz. Po zdobyciu kompetencji, przećwiczeniu ich, Twoim zadaniem jest pokazanie światu co potrafisz i jakich wartości z wykonanej usługi może spodziewać się klient. Na sam początek przeznacz np. dzień w miesiącu/ tygodniu, gdzie zaprosisz kilka modelek (nawet z grup FB), pokażesz na nich narzędzia, proces, metamorfoze – do tego każdy z nas ma dostęp ZA DARMO! Już na etapie ćwiczeń podpisuj zgody na udostępnienie wizerunku, aby natychmiast komunikować czym się zajmujesz i zbierać materiały na SM. Zobacz wreszcie jak wiele masz możliwości promowania tej pięknej sztuki, jaką jest Analiza Kolorystyczna.

Umiejętność pokazania, zaciekawienia, sprawia iż klient sam do mnie przychodzi, ba – muszę nawet czasem wyłączyć dostępność Analizy Kolorystycznej On-line. Tak jak chcesz zobaczyć makijaże wizażysty zanim umówisz wizytę, tak samo chcesz zobaczyć efekty pracy specjalisty pracującego z doborem koloru do danej urody.

ZDECYDOWANY ZOSTAĆ KOLORYSTĄ?

Kursanci którzy naprawdę działają osiągają niesamowite wyniki i ich marki są coraz bardziej popularne, część z nich poznasz w tym wpisie (kliknij).

Osoby zaangażowane, działające z tym rzemiosłem mają ode mnie wsparcie także marketingowe – polecam swoich aktywnych kursantów! Poniżej wiadomość od Kamila Rutki:

Najbardziej obszerną opcją jest szkolenie stacjonarne z praktyką na modelkach, dostępem do ekukacyjej platformy on-line, narzędziami do analizy kolorystycznej, możliwość korzystania z opieki poszkoleniowej – Pakiet Master. Ofertę zobaczysz klikając w obrazek poniżej:

Jesteś obecnie zdecydowany WYŁĄCZNIE na tryb on-line i chcesz ćwiczyć swoje umiejętność przez potężną Platformę Edukacyjną Mistrz Koloru? Lekcje o analizie kolorystycznej i typach urody czekają na Ciebie TUTAJ:

Wszystkie niezbędne akcesoria kolorysty, zaprojektowane przez praktyka – profesjonalistę znajdziesz na moim sklepie w zakładce NARZĘDZIA

Koszyk
Przewijanie do góry